İŞ YERİNDE BASİT EGZERSİZ YOLLARI




İşte Kasları Gevşeterek 6 Adımda Yorgunluk ve Ağrıdan Kurtulun

Yavaşça derin bir nefes alın. Nefesinizi bir süre tutun ve bırakın. Gözlerinizi kapatın. Burnunuzdan tekrar derin bir nefes alın. 

1- Yavaşça derin bir nefes alın. Nefesinizi bir süre tutun ve bırakın. Gözlerinizi kapatın. Burnunuzdan tekrar derin bir nefes alın. Yine nefesinizi tutup bırakın. 
2- İki elinizi iyice sıkın. Ellerinizin gerginliğini hissedin. İsterseniz beşe kadar da sayabilirsiniz. Sonra gevşetin. Yavaşça derin nefes alıp verin. 

NEFESİ TUTUN 


3- Yumruklarınızla birlikte kollarınızı iyice sıkın. Ellerinizdeki ve kollarınızdaki gerginliği hissedin. Sonra gevşetin. Ne kadar gevşediğinizi hissetmeye çalışın. 
4- Omuzlarınızı yukarı doğru kaldırın ve sıkın. Sonra yavaşca gevşetin. Yine nefes alıp verin. 
5- Başınızı; çeneniz, göğsünüze değecek şekilde öne doğru bükün ve boynunuzdaki gerilmeyi hissettikten sonra gevşetin.
6- Aynı uygulamayı ayaktan başlayarak bacaklara, kalçaya, bel ve sırta doğru yapın. Tüm kaslarınızı kasıp aynı şekilde gevşetin. Nefes alıp verin.

Kaynak: saglikaktuel.com